4 July 2012

Chatime ❤

Hari ni lepas sekolah ada tusyen :) dah janji dgn M saya nak pergi Chatime :) tapi dia dtg lambat sbb dia busy its okay I understand you :) bila dia smpai terus jalan ke chatime :) drpd tmpat tusyen jalan smpai la ke dataran tu jalan kitaorg sembang2 tentang mcm2 :) then smpai kat dataran dia pegang tgn saya sbb dia ckp "awk ni bahaya la lintas jalan mcm ni meh sini" haaaa dia pegang tgn saya SUKA SUKA SUKA XD then smpai kat 7eleven dia nak topup tapi org tu tak ada duit pecah so cancel then pergi chatime tapi dia taknak sedih kejap ingat nak belanja hmmm takpe lah then dah order saya pun duduk la dgn dia tunggu order siap lepas siap order terus jalan pergi tusyen haiii maklum la dah lambat la katakan hehe then start drpd chatime smpai kat tusyen dia tak lepas tgn saya WAHHH HEAVEN :) smpai kan lintas jalan dekat depan syuen tu pegang tgn smpai berlari bersama sama nak lintas jalan :)then smpai kat kedai mana ntah saya letak kepala kat bahu dia :D tapi badan dia panas la sbb masa dia lepas kan tgn dia boleh rasa bahang tgn dia :'( sedih kejap kesian dia mesti dia tak larat tapi still teman saya jugak hmmm thanks awak teman saya :) MELOVEYOU :)

No comments:

Post a Comment