27 June 2012

Its Sunday :)

Pagi ni mcm biasa bangun nak pergi tusyen nak jumpa M saya :) sampai tusyen tgk dia dah smpai tgh sembang dgn pekerja kat tusyen tu then dia ada pergi TOPNOTCH :) then ikut ler sbb semalam masa sms pun dia dah ckp nak pergi topup then masa nak balik tusyen tu aku ajak dia pergi jalan2 sbb terlalu awal nak naik tusyen bosan ler duduk je kat atas tu then dia kata okay2 jom kita pergi jalan tau tau :) then jalan la pusing2 smpai kat shell minyak tu hehehe then smpai kat maybank aku baru teringat dia nak belanja aku coklat then aku ckp la dekat dia heheheh dia okay2 kita pergi TOPNOTCH lepas ni tau tau :) then smpai depan kedai apa ntah tiba tiba dia pegang tgn aku :') tak tau la mcm mana nak gambarkan perasaan aku masa tu :) gembira sangat sangat sangat :) lepas dia belikan coklat kitaorg kita naik dah sbb dah pukul 9pg nak start tusyen dah :)

No comments:

Post a Comment