26 June 2012

Sport's Day 2012 :)

21th June 2012 - Tarikh sukan SMC.Pagi raptai sukan dan petang baru sukan so as usual aku akan terlibat dari pagi hingga petang lah sbb tahun ni kan kena kawad dan lari fuhhh penat ! tapi penat pun membuahkan hasil yg cukup lumayan :) ALHAMDULILLAH ! so pagi pagi tu datang kena lari 3000m terus lepas exercise la kan then satu letupan dibunyikan menandakan 300om dah pun dimulakan.3000m kena lari 7 pusingan jadi aku cuba pertahankan stamina aku supaya masa lari tak penat dan tak berhenti so I get 3rd :) ALHAMDULILLAH then kena lari 4x400m pulak ni satu pusingan je :) yeay ! GREEN HOUSE WON 1st ! ALHAMDULILLAH :) then raptai kawad kaki 2x kali :) Petang pulak spatutnya aku tak ada event tapi kena ganti sorang budak ni so lari je la tak nak medal pun cuma nak dpt no4 supaya ada markah sbb tak larat dah penant sangta rasa nak balik jugak ! HAHA before lari tu aku kena masuk acara perbarisan dulu alhamdulillah green house did the best they won 2nd place for marhing ! :) LOVEYOUALL :) then green house get 2nd for overall :) HOW AMAZING ! :) GO GREEN HOUSE ! :)

No comments:

Post a Comment