16 June 2012

You Light Up My World :)

Hari ni sabtu kan ? mcm biasa kena pergi library tapi kali ni aku kena pergi sekolah dulu sbb ada latihan kawad lepas je habis kawad aku pun balik dan makan dan naik bus pergi library :) Smpai library sms dia dekat mana dan dia sruh naik tinkgat 4 then kami berdua start la buat kerja masing2 :) aku tolong dia siapkan folio addmath dia :) suka ! sbb dpt sumbang kan something dlam folio dia :) Reflection dia sma mcm aku punya sbb aku yg buatkan HAHA :D then dia dah siap kan folio dia tu dia bind :) and FINISHED ! YEAY ! eh ? aku pulak yg excited ! haha then aku buat math smpai la aku bosan dan dia ajak aku jalan jalan then aku pun ikut je la then smpai kat tingkat kanak kanak :) kitaorang smbang :) then jalan jalan lagi naik balik tingkat bahasa tamil dan cina tu haha then turun pergi kantin makan dgn adilah dan syakir then naik balik :) then .... ni yg best ni heheheh aku buli dia aku pijak pijak kasut dia heheh sorry saja je suka suka :) then aku letak kaki aku dekat atas kaki dia errr err mcm mana nak explain eh ? entah lah tapi dia lilit kaki aku dgn kaki dia lah hahahah suka suka :) thennn dia suruh aku letak kaki aku dekat atas peha dia dan dia pegang kaki aku supaya tak jatuh WHOA ! haha sweet kan ? tapi apa kan dia bukan BF aku lagiiiii laaaa tau knapa dia buat mcm tu sbb aku ckp ayat ni "Hari ni saya jadi puteri okay" hehehhe dan yg ni part sedih :'( aku nak balik dah dia bagi aku balik lepas tu dia buat muka sedih pulak :'( Haish ! sedih la pulak tapi aku terlepas bus pulak hmmm then dia lepas kan sebelah je kaki aku aishhhh tak boleh jadi ni aku pu pegang la tgn dia wahhh panas :) then aku ckp la mcm2 nak bodek supaya boleh balik :D then dia genggam tgn aku kuat2 hehehe suka :)then baru dia lepas kan :) then aku pun balik laaaa haaaa yg ni part kelakar sbb apa ? sbb aku dah tgerlepas bus ! :O hahha aku boleh gelak tu hahha then aku sms dia then dia carikan org utk anta aku rupa nya tapi aku tak tau then dia kol aku tanya ada transport nak balik tak then aku ckp ada then dia lega kot :) then aku kol dia balik ckp nak dtg library balik sbb makcik nak ambik kat sana :) then jumpa dia balik smbang2 kejap dan balik :) Today You Make Me Happy :) Thanks Love :) Capital M <3

No comments:

Post a Comment