5 July 2012

The Best Day Ever ❤

Hari ni pergi library lepas pergi date dgn doc kat hospital :)Pergi library sbb bak jumpa M saya tapi dia buat hal ! Tunggu dia sejam woo ! kalau seminit dia lambat memang nak balik dah la sbb nya dah la aku penat balik hospital dtg library semata mata nak jumpa dia tapi dia tak dtg2 hmm then dia smpai pastu sembang2 lama sikit adilah pun sampai then afif pulak smpai then kitaorang menggila la smpai afif balik dan adilah pun balik jugak lepas afif balik.masa adilah dtg tadi dia terus tampar bahu kanan aku woooo dah la aku baru lepas kena cucuk dgn doc dia pergi tampor pulak aduhhh menangis kejap dan memang tgn menggeletar je tak dpt nak tulis pun hmmm then lepas adilah balik tinggal la M dgn aku then mula dia duduk hampir dgn sebelah aku lah ntah la tak tau mcm mna nak describe hehe then sembang2 aku pegang tgn dia :) thennn mcm mana ntah aku ckp ngantuk kot then dia tunjuk bahu dia dan ckp " meh sini tidur sini nak ? " wahhh hehe then dia rapatkan kerusi dia dan aku pun rapatkan kerusi aku dgn dia then letak kepala kat bahu dia :) tapi dia risau sbb badan dia panas takut aku tak selesa kot tapi aku tak kesah still letak kan kepala aku kat bahu dia :) then tiba tiba pinggang aku sakit :O dia napak cemas jugak la hmm sorry awak tak bermaksud pun nak buat awak cemas tapi memang sya sakit sangat :'( then aku dah okay sikit aku tidur kat bahu dia then aku tnya "awak awak syg saya tak ?" seriously aku pun tak tau kenapa aku berani sangat tnye mcm tu :O tapi dia jawab " ye saya syg awak" wahhhh :D then bermesra mesra smpai pukul 6ptg :) then aku kena balik :) tapi dia napak mcm tak nak lepas kan aku hmmm tak pe ada rezeki nanti kita jumpa lagi :) ILOVEYOU ❤

No comments:

Post a Comment