7 July 2012

Ambik Darah

Pagi tadi bangun2 terus mandi dan kol klinik taman cempaka tu sbb aku nak apply matrix so kena tahu group blood aku so diaorg suruh dtg then smpai kat klinik tu aku tungguu smpai doctor tu dtg dan smpai giliran aku.aku pun masuk and said "Good morning doctor" :) muka senyum je alah dah biasa dah ambik darah ni jadi tak kesah la jarum beasr mana pun dha tak kesah rasa skit nye sama je mcm ni semut gigit je mula2 tu then okay la :D so kali ni mcm biasa la doctor tu cari urat mana dia nak cucuk tapi hari ni taman cempaka tak ada elektrik so doctor tu agak lambat la nak cari urat tu dgn lampu suluh dia tu bila dah jumpa dia terus cucuk dan ambik darah tapi kali ni aku rasa sakit dia semcm sakit sangat tak tau kenapa tapi aku tahan mengetam bibir dan memejam mata aku dan aku tau2 je aku dah terbaring kat atas katil bilik doctor tu dan doctor tu agak cemas jugak nak tau knapa ? aku pengsan la apa lagi hehe doctor tu tanya aku "you takut darah ke manja?" "taklah" then "you dah mkn pagi ke?" "hehe belum la doctor mcm yg doctor tau saya kan susah nak makan pagi ni" "manja tak boleh mcm tu kan dah pengsan ni" "sorry doctor" "takpe takpe you minum milo ni then baru you boleh balik" "okay:)" bila dah minum milo tu dia check blood pressure make that aku okay bila berjalan balik rumah nanti hmmm tak pernah pulak pengsan mcm ni haih so pengajaran bagi aku kalau nak ambik darah kena makan dulu baru boleh pergi ambik darah :D hehe

No comments:

Post a Comment